En helg i Stockholm

I fredags fick jag vara hemma cirka en timme innan jag och mamma for ner till Umeå. Halv sju lyfte planet som tog oss ner till huvudstaden. På lördagmorgon ringde larmet klockan sex, och efter en god hotellfrulle tog vi bussen till stockholmsmässan. Det var ju Stockholm Hundmässa i helgen, och det var den vi skulle besöka. Vi var såklart mest intresserade av varghundarna, så vi stod och såg på dem, sen gick vi bara runt och kollade på allt annat. Vi tog bussen tillbaka till Kungens kurva där vi bodde på eftermiddagen någon gång. Sen gick vi på IKEA där vi åt lunch/middag. Från början var det tänkt att vi skulle fara på hundmässan på söndagen också, eftersom att stora bis finalen var då, men vi struntade i det och tog en "shoppingdag" istället. Först var vi bara på kungens kurva men sen tog vi en taxi till Bromma blocks. Sen gick vi till flygplatsen flera timmar före flyget skulle gå, så vi satt där och spelade Det borde man ju veta, och då kändes det inte ens som att vi satt på en flygplats med en massa människor runt om, allt bara zonade ut liksom. Väl tillbaka uppe i norr åkte jag med mamma till Sikeå och hoppade därifrån på bussen till Skellefteå. En bra helg spenderad med bästa mamma.